11 December 2015

dezembro - dia 11 :: december - day 11


Quem vai passando pelo meu instagram já percebeu que eu realmente gosto de nuvens. Não que eu não o diga muitas vezes... E, na verdade, nem o sei explicar. Acho que sempre tive este fascínio. Talvez por serem água e eu ser fã de água: do mar, dos rios, da chuva, ... Talvez pelas cores que se escondem nas nuvens nas diferentes alturas do dia. Talvez pelas viagens que oferecem à minha imaginação. Não sei e não me importa. Só sei que posso ficar horas simplesmente a admirar nuvens (de todas as cores, formas e feitios).

::

Those who follow me in instagram have already noticed that I really love clouds. Not that I don't say it a lot... And, to be honest, I don't know why. I've always had this fascination. Perhaps because clouds are water and I'm a water's fan: sea, rivers, rain, ... Maybe it's due to all the colours that hide in the clouds in different times of the day. Perhaps it's the travels they offer to my imagination. I don't know and I don't care. I just know that I can spend hours just admiring clouds (of all colours, shapes and sizes - passing by).

No comments:

Post a Comment